středa 2. června 2010

Volby 2010 – Billboardy

Agresivní politická reklama, která nás zasypala zejména z billboardů, byla místy už opravdu k nevydržení. Prázdná a tupá hesla, plivání do tváří soupeře, párečky, pivečko, bujaré melodie šedesátých let na náměstích. Političtí recykláti, dinosauři, defenestrace plus jiná nakopávací sdružení a dokonce i vulgární výrazy nejtvrdšího ražení. To všechno se na nás z těch velkých tabulí sypalo několik dlouhých měsíců. Věřte, že obličeje některých pánů z politiky bych raději už neviděl.

Nemůžeme se proto divit, že u několika jedinců se během předvolební kampaně objevilo něco, co bych si dovolil nazvat "Volební billboardovou slepotou".

Jakmile dneska vidím billboard s nějakou osobou (panákem) nebo jen s tučnými hesly prostě jej automaticky ignoruji. Skoro jako by tam ten billboard vůbec nebyl.

Reklamní agenti to tedy letos budou mít těžké. Vymyslet zajímavé a poutavé billboardy, na které se rád podívám (Myslím samozřejmě jen tu veřejně přístupnou) bude letos opravdu těžší než kdy jindy předtím. I za tohle může ta letošní předvolební kampaň. A to s výčtem ztrát teprve začínáme.


Žádné komentáře:

Okomentovat