pondělí 3. ledna 2011

Jak jsem podlehl uplácení

I když se může zdát, že Srpnem 2010 tento blog skončil, není tomu tak. Musím se přiznat, že loňské prázdniny se odehrálo na můj vkus až mnoho podivuhodných náhod najednou.

Před volbami v loňském roce 2010 jsem byl osloven jedním z kandidátů jedné nejmenované strany. Prý spolupráce, psal ve svém emailu tento pán. Chtěl jakousi propagandu jednoho z programů. Prý se názory jeho strany s těmi mými dost podobají a nebylo by špatné těm několika málo čtenářům jejich program mými slovy zprostředkovat. Abych řekl pravdu, nejdřív jsem se tomu moc nebránil. Četl jsem v té době již několik programů a musím uznat, že skoro v každém jsem našel něco, co by mě zajímalo. Na druhou stranu v každém bylo něco, s čím jsem naprosto nesouhlasil. A tak jsem se nakonec rozhodl, že podporovat žádnou ze stran na tomto blogu nebudu.

Nato jsem uzavřel sázku. Podlehl jsem dlouhotrvajícímu nátlaku (asi pět minut) a s přáteli se vsadil, že dokáži dění okolo těchto voleb nekomentovat veřejně a tedy ani na tomto blogu. V případně, že dokáži nekomentovat volby a naše politické dění, byla stanovena odměna jedna lahev sektu. V případě že bych dokázal vůbec nepsat až do konce roku, výhrou by byla lahev pravého šampaňského.

A tak jsem vyhrál lahev pravého šampaňského.
. . . . . . . . . Stydím se . . . . . .  :-)

Tímto chci jen dokumentovat, že uplácení a ovlivňování nejen veřejného hlasu je u nás zcela běžná a samozřejmá záležitost. Odehrává se dnes a denně a to i mezi námi obyčejnými občany. Bohužel pro nás.

Pravým šampaňským připíjím na Zdraví svobodně šířenému slovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat