sobota 17. října 2009

Práce fotografa

Fascinují vás nádherní snímky fauny a flóry? Mně ano. A dodnes mně dostávají ty naprosto ostré a krásně prokreslené detaily divokých zvířat.

Dokonce jednou jsem se zúčastnil takového polo-profil focení v ZOO. Řeknu vám, od té doby si těch snímků vážím ještě víc. Nekonečná doba čekání na to až vám nějaké zvíře zapózuje a pak nepropást ten jeden správný okamžik. Fakt dřina. Hodinu jsem se plazil po kamínkách a hlíně na kolenou. Nakonec jsem ze stovky fotek vybral tři trošku povedený fotky. No hold profík ze mě (tenhle týden) nebude.

Ale ani profíci to nemají nejjednodušší. Koukněte na následující video. Jde o britského zoologa a fotografa Marka Carwardine, který se pokoušel fotografovat na Novém Zélandu samečka papouška Kakapa sovího.



Na video mně upozornil článek: Vzácný papoušek se pokusil znásilnit fotografa .

Žádné komentáře:

Okomentovat