pondělí 1. března 2010

Stávka

Nemám rád stávky. Většinou mně to omezí, přinese nějaké nepříjemnosti nebo dokonce mě to připraví o nějakou tu korunu. Navíc mě tato metoda protestu hodně připomíná způsoby totalitního nátlaku. Celou situaci rád přirovnávám ke stavu, kdy hlídači hrozí vykradením pokladny, aby jim víc zaplatili za její hlídání. Nezdá se vám tenhle pohled nějak pokřivený?

Osobně si nemůžu dovolit stávkovat. Práci za mě nikdo totiž neudělá, a pokud není hotova v termínu, prostě za ni nedostanu zaplaceno. Z toho vyplívá i můj pohled na stávkující. Takže i když třeba stávkují za dobrou věc, u mě čekat žádné sympatie nemůžou. Navíc každá stávka stojí peníze. Většinou i naše peníze. Takže ať si stávkující uvědomí, že vydírají i pomocí mých peněz. Mám právo být na ně naštvaný.

Na druhou stranu chápu, že v jistých věcech není možné nechat sebou vymetat záchody a tvářit se že se nic neděje. Ale asi těžko sáhnete po pistoli a půjdete si říct o přidání. To přeci normální a slušní lidé nedělají nebo snad žiji už v jiné době?

Žádné komentáře:

Okomentovat