středa 5. srpna 2009

Pošta možná vstoupí do 20 století

Musím přiznat, že jako nýmand, neznalý poměrů placení na pobočkách České pošty, mně zaujal článek "Pošta chce umožnit placení složenek kartou" ze serveru ceskenoviny.cz.

Platba kartou se mně v dnešní době zdá tak samozřejmá, jako čtečky čárových kódů v hypermarketu. V poslední době se mně to snad stalo jen dvakrát, že bych někde nemohl platit kartou. V obou případech to byl malý prodejce a v obou případech byly ochotni mě vystavit fakturu s prodlouženou splatností. Pravda tohle bych si nemohl v lokální zelenině asi dovolit, ale lze podobnou věc tolerovat u molocha jakým je dnes Česká pošta?

Z pohledu průměrného moderního člověka to u mě Česká pošta opět ve svých službách projíždí na plné čáře. Dokonce jsem přesvědčen, že přirovnání České pošty k dinosaurům je ten jediný slušný výraz, který v tomto případě lze použít.

Žádné komentáře:

Okomentovat