středa 5. srpna 2009

Trochu opožděný ImBecyL

Dneska jsem dostal email od jednoho mého známého. Pravidelně čte můj blog a tak se ptá, proč reaguji na poměrně staré články z internetu. Doslova píše: „Rozlévání mléka nad zrezivělou kosou puchýře nenadělá“. Zajímavé rčení že?

Ono je to tak! Po nějakém tom menším trucování jsem trochu zanedbal svůj Google-reader a teď se to snažím dohnat. Bohužel výstražné 1000+ se zdá být nepřekonatelné a tak budu muset asi nějakou tu zajímavou informaci opravdu přeskočit. Na druhou stranu, ale chci to všechno projít s co největší poctivostí. Ušil jsem si na sebe bič a tak nemůžu cuknout před první serpentinou. Proto se dá předpokládat, že nějakou chvíli asi potrvá, než se dostanu do současnosti. Z pohledu zajímavosti článků to nic nemnění. Jen jsem vypustil glosování některých krátkodobých informací. Nedostanou se k vám tak asi moje glosy na nové iPhony nebo komentování dění okolo České pirátské strany. Ono řekněme si na rovinu, kolik střízlivých lidí by to vůbec chtělo číst ;-)

Tímto se tedy omlouvám všem, kteří si toho všimli. Doufám však, že tato mírná opožděnost vám nebude vadit a že zachováte přízeň tomuto blogu.

Žádné komentáře:

Okomentovat