neděle 27. září 2009

Viděl jsem papeže Benediktem XVI

Když papež přistával v Čechách, byl jsem tak povznesen, že jsem se převalil z pravého boku na levý. Vidět papeže v televizi byl pro mne veliký zážitek a jeho proslov, na který jsem narazil hned na několika místech na internetu, mně přivedl do stavu jasného vidění souvislostí zcela mimořádných.

Věřící nechť mně odpustí tuto malou satirickou zprávičku. Je to tak trochu rozhořčenost nad tím, že kam přepnu, ta vidím zprávy o papeži. Podle mě je té pozornosti trochu víc než by mnělo být a to mně dost irituje. Mám takový pocit (když tak mně opravte), že když tu byl dalajláma, nemněl takovou mediální podporu jako papež. Chápu samozřejmě všechny důvod proč tomu tak je. To ovšem neznamenám, že s tím musím souhlasit. Ještě že je to jen tři dny.

Osobně nemám nic proti křesťanům. Bohužel jako dítko v komunismu vychované, nemám ke křesťanství příliš pozitivní vztah. V mysli se mně vždy vynoří zvěrstva, která byla pod rouškou křesťanství v minulosti páchána. Na druhou stranu je spousta myšlenek moderního křesťanství, se kterými se nedá nic víc než souhlasit.

Žádné komentáře:

Okomentovat