čtvrtek 24. prosince 2009

Veselé vánoce

Původně jsem chtěl psát o tom, jak vypadají Vánoce na našich silnicích. Jak se změnili ze svátků klidu a míru na svátek shonu a nenávisti. Jak se pravé české Vánoce změnili na vánoce MADE IN CHINA. Jak jsem poprvé viděl lidi v obchodě přetahovat se o poslední kus akčního zboží. A jak mě poslední stromek v Baumaxu připadal tolik podobný člověku, který ho kupoval.

Dospěl jsem však k názoru, že ať napíši cokoli, vždy to vlastně bude podpora této šílené doby, plné šílených lidí a šíleného praní špinavého prádla. Rozhodl jsem se proto nepodpořit tuhle šílenou dobu a jen klidně popřát. Takže prožijte tyhle Vánoce v klidu a pohodě.


Vážení a milí čtenáři tohoto blogu.
Přeji vám z celého srdce klidné a ničím nerušené Vánoce.





vanoce 09 by ~cerda on deviantART

Žádné komentáře:

Okomentovat