sobota 12. prosince 2009

Byla to chřipka jako prase

Jeden den večer pohoda, druhý den ráno horečka, zimnice, hlava na prasknutí, bolavé klouby a nechyběl ani suchý kašel. Ano, byla to chřipka.

I když nepředpokládám, že šlo o onu prasečí chřipku, musím uznat, že rozhodně šlo o chřipku jako prase. A navíc, ta letošní chřipka byla zase o něco horší. Loni jsem s chřipkou ležel čtyři dny a letos už šest. Nevím jestli je to tím, že chřipka je rok od roku silnější nebo tím, že my jsme rok od roku slabší. A nebo že by v tom hrálo roli ještě něco dalšího ?

U lékaře jsem seděl s dalšími asi šesti pacienty. Podle vnějších příznaků jsem odhadoval také na chodící chřipkové zombíky. Navíc lidé postupně přicházeli a odcházeli a tak se zde nakonec mohlo vystřídat asi tak třináct nemocných lidí. Osobně mě však nejvíce překvapilo, že lidé nedodržují v těchto případech ani základní hygienická pravidla. Asi nejvíc mně otravovalo kašlání bez zakrytých úst jednoho postaršího muže. Ten to vyloženě cákal všude kolem sebe. A to prý přijel autobusem. A kolik myslíte, že lidí kašlalo například do kapesníku? Byly jsme asi dva. Ostatní vesele kašlali do nezakrytých rukou, které následně klidně podají známému na rozloučenou : - ). Ještě se divíte, že máme chřipkovou epidemie. Já tedy už ne. Bohužel nelze říct, že by se jednalo jen o nějakou vybranou skupinu lidí (mladí, starší, důchodci atd.) Bohužel těmito neduhy a základními nedostatky v chování trpěla většina zde přítomných. Možná si tu chřipkovou epidemii i zasloužíme. Chováme se totiž jako prasata.

Každopádně teď už chápu, že se někdo chce nechat proti tomuhle prevítovi očkovat. Je to fakt hnusná a hlavně vysilující nemoc. Když mě přešli příznaky nemoci, cítil jsem se jako vymačkané ovoce a tak klid na lůžku jsem si rád ještě dopřál několik dalších dní.


Two Faces of Swine Flu by ~mistermoster on deviantART

Žádné komentáře:

Okomentovat