pondělí 13. července 2009

Japonská jatka

Již několikrát jsem se dostal do situace, že jsem si při sledování filmu nebyl jist, zda jde o srandu nebo vážně myšlenou tvorbu. Nakonec jsem přistoupil k tvrzení, že jde prostě o specifický druh zábavy v koukání na co nejhorší film.

Jako další v této kategorii filmu z kategorie X-Z jsem nedávno byl nucen shlédnout film The Machine Girl. Japonská jatka plná rajčatového protlaku si bud pamatovat asi dlouho.



A tak vám je jasné, proč mně zaujalo i následující „srdceryvné“ video, které bylo nedávno zveřejněné na filmovém blogu Františka Fuky. Je vidět že tyhle filmy budou mít asi nějakou tradici, které my běžní Evropané nemůžeme porozumět.



Mimochodem vzhledem k tomu, že těmto filmům nerozumím, nebudu se snažit je ani hodnotit.

Žádné komentáře:

Okomentovat