pondělí 2. srpna 2010

Slušní Rómové

Nebude tomu věřit, ale jednou jsem potkal slušné Rómy.

Šel jsem večer temnou postraní uličkou, když za rohem jsem narazil na partičku slušných Rómu. Pozdravili mně a slušně se mě zeptali, zda mám nějaké cigarety. Nekouřím, takže jsem byl s odpovědí rychle hotov. Následně mě ještě jeden z nich ukázal jeho nový nůž (Asi se chtěl pochlubit jeho krásně vyleštěnou čepelí) a slušně mně požádal, zda by si mohl zatelefonovat z mého mobilu. Že prý ten jeho mu přestal fungovat. Rád pomůžu druhému v nouzi, a proto jsem mu ten svůj s radostí půjčil. Měl z toho takovou radost, že to hned běžel říct dalším kamarádům někde v postranní uličce. Ostatní se semnou příjemně rozloučili a došlo i na chlapácké poklepání po zádech a ramenou. Jen ty kopance do žeber byly pro mne novým prvkem v přátelském loučení. Nic naplat. Jiný svět, jiný mrav.


Tímto ironickým textem jsem si dovolil zavzpomínat na moje první vážnější zranění žeber, které se v tomto bouřkovém období občas samo připomíná.

Žádné komentáře:

Okomentovat