neděle 1. listopadu 2009

Reklama jako vizitka prasat a sebevrahů.

V dnešní době většina firemních aut firem slouží jako reklamní billboard. Majitelé firem si dobře uvědomují, k čemu všemu může být prostor na automobilech nápomocen, ale zaměstnanci už jen málokdy.

Jedu si takhle po širší silnici první třídy svých 90, když v tom se blíží značka "chlápek s lopatou v červeným trojúhelníku". Jako obvykle marně hledám, kde by tak asi nějací pracující lidé v tuhle dobu mohli postávat. Následuje snížení rychlosti na 50, ale žádné nebezpečí není nikde vidět. Až do okamžiku kdy se za mnou objeví výrazně polepené auto. V momentě kdy jsem to čekal nejmíň, hodí přede mě tak parádní myšku, div jsem si z toho neucvrknul. Stejnou chvilku si pravděpodobně prožil i řidič dodávky jedoucí v protisměru. Nestihnul jsem ani mrknout okem a za mě se přiřítilo hned druhé auto se stejným nástřikem. Blik … Blik. Výzva byla jasná. Tady se podle předpisů asi nejezdí! Po předchozí zkušenosti jsem hned zajel co nejvíce ke krajnici a ono auto nechal předjet. Že se na tuhle silnici vejdou tři auta vedle sebe, jsem do té doby netušil. Se slovy „zabijte se oba hodně daleko od lidí“ jsem nad tím dočasně mávnul rukou. Dělníci samozřejmě nikde a po chvilce se objevila i značka rušící všechna omezení rychlosti.

Ujel jsem asi 5km a mněl jsem tu smůlu potkat tyhle dva sebevrahy na semaforech v dalším městě. Dva mladící se evidentně bavili tím, jak jim ta skoro nová firemní auta pěkně řvou a odhazují kamínky při stratu z prvních pozic na semaforech. Nic naplat, než odjeli, stihnul jsem si přečíst, o jakou firmu jde. Hned večer, ještě za tepla, jsem nabronzoval jejich chování na email řiditele jejich firmy. Jsem to ale svině! Co? Podle mě by podobní hošánci mněli dostat aspoň podmínku. Odpověď přišla asi za dva dny v klasickém omluvném dopise ze sekretariátu oné firmy. Snaha se cení, a proto jméno téhle firmy tady nikde nezazní.

Co z toho všeho vyplívá? Nezapomínejte na to, že pokud jedete firemním autem jako prasata, může se najít nějakej imbecil, kterej si na vás bude stěžovat u vašeho řiditele.

Mimochodem víte vy, jakou reklamu děláte vaší společnosti? A víte, jakou reklamu dělají vaší společnosti vaši zaměstnanci? Myslím že v době nedostatku pracovních míst tohle začíná zajímat čím dál tím víc lidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat