neděle 28. června 2009

Bossové nemají rádi Facebook ani Twitter.

Podle následujících zdrojů (reuters , pctuning ) nemají přední představitelé Amerických firem přílišný zájem o sociální sítě. Ze 100 ředitelů měli jen dva svůj Twitter účet a pouze 29 jich mělo Facebook stránku. Bohužel ani jeden z nich neměl osobní blog.

O čem to svědčí?

Samozřejmě každý si to vysvětlí po svém. Někdo v tom bude cítit jistou odtrženost top-managementu od průměrných lidí. Někteří za tím uvidí skryté mezery ve funkcionalitě sociálních sítí.

Já osobně za tím vidím jistý nadhled a starost o svůj čas. Proč sedět u Twitteru/Facebooku, když mohou jít hrát golf. Proč trávit hodiny klikáním na fotografie svých virtuálních přátel, když můžete zajet za svými skutečnými přáteli ve svém novém Ferrari. A pokud chcete vidět něco zajímavého, není třeba zkoušet Google Maps, ale stačí se proletět svým novým tryskáčem. Vždyť budeme do pěti, doma v doupěti. Tenhle časově náročný červ prostě není pro lidi, co "znají" cenu svého času.

A my ostatní co nemáme Ferrari, tryskáč ani nehrajeme golf, můžeme jít klidně zkontrolovat svoje Facebooky.

Žádné komentáře:

Okomentovat