sobota 13. června 2009

Kouření mě nevoní

Trochu zklamaně, trochu naštvaně, tak jsem se cítil po přečtení několika krátkých zpráv na internetu a shlédnutí nějaké debaty na mé oblíbené ČT24. Na druhou stranu je nutno přiznat, že překvapený jsem taky nebyl.

Na proti-kuřáckých zákonech v České republice je vidět, jak nedospělá je naše demokracie. Nebo snad se hodí říct, jak vyspělá je u nás zkorumpovanost? Pardon, dnes se podobným aktivitám říká loby.

Ale je pravdou, že nový zákon se současným stavem nic neudělá a vše pojede ve starých kolejích. Komu to vyhovuje? Hlavně tabákovému průmyslu. Zatímco Evropa provádí experiment STOP kouření, my lišácky vyčkáváme, zda to půjde přežít.

Ale zpět k internetu. Mnohem lépe než já to pospal ve svém článku "Jsem liberál, a kdo je víc ... nasáklý cigaretovým kouřem?" jeden z mých oblíbených autorů.

Žádné komentáře:

Okomentovat