sobota 27. června 2009

Smrt, co z ní ještě vymáčkneme?

Smrt známého zpěváka přitáhla nevídanou internetovou činnost celé internetové komunity. Server Yahoo! Přišel se zprávou, že po Jacksonově smrti bylo na její úvodní stránce pětkrát vyšší návštěvnost než obvykle. Článek o převozu Jacksona do nemocnice byl zobrazen během první deseti minut 800.000krát.

Ať se nám to líbí nebo ne v naší společnosti je smrt bohužel stále ten nejlepší reklamní artikl. Smrt hvězdy je jako super magnet na zákazníky. Ve spojení s internetem a s technikou tohle všechno dostává další, mnohem morbidnější nádech.

Smrt jako zátěžový test hardware.

I takto se dá dnes pohlížet na smrt. Budou se snad servery stavět podle toho kolik lidí přišlo po smrti Michaela Jacsona na vaše stránky? Zvrácené a morbidní!

Žádné komentáře:

Okomentovat