středa 6. ledna 2010

Kam mám jít?

Česká muzika mě v poslední době moc nepřirostla k srdci. Za výjimku bych snad považoval jen písně s dílny XindX a několik rapových odrhovaček s mixovacích pultíků partičky BIGG BOSS. A právě díky nim, se mě do hledáčku dostal i videoklip "Kam mám jít". Ovšem to co mě překvapilo ze všeho nejvíc je, že tento klip vznikl jako podpora Fondu ohrožených dětí. Takové aktivitě zvedám palec nahoru.

FOD (Fond ohrožených dětí) najdete i na Facebooku kde se můžete zařadit mezi její fanoušky a tak vyjádřit svoji podporu.

Pro ty co netuší, čím se FOD zabývá, přidávám drobné vysvětlení. Fond ohrožených dětí je občanské sdružení na pomoc týraným, zanedbávaným, zneužívaným opuštěným nebo jinak sociálně ohroženým dětem, s působností na celém území České republiky.



Žádné komentáře:

Okomentovat