neděle 31. ledna 2010

Rekapitulace dění - Leden 2010

Jak jste si již někteří mohli povšimnout v Lednu 2010 se toho na tomto blogu odehrálo celkem dost.

Pomalu umrtvuji provoz na svých dalších blozích a většinu sil jsem přesměroval na tento blog. Z toho vyplívá i celkem úspěšné číslo 21, představující počet napsaných textů pro blog Im.Becy.L. Blog se vrhnul do své nové éry také díky svému inovovanému designu. Ten sice ještě stále není dokončen, ale změna je myslím už teď vidět.

S tím souvisí i nové „seznamy oblíbených“ . Dovolte mně představit tři nové stránky obsahující odkazy na mé oblíbené filmy, blogy a software.

Oblíbené filmy
Oblíbený software
Oblíbené blogy

Seznamy jsou samozřejmě teprve v začátcích a budou postupně doplňovány. Doufám, že mě síly vydrží a tahle tak zvaně „věčná úprava“ neskončí hned příští měsíc.

Navíc jsem pro vás (ale bohužel už i také pro sebe) připravil integrované vyhledávání. Je realizované pomocí serveru Google, ale výsledek je opět generován do stránek tohoto blogu. Bohužel daní za to je integrovaná reklama. Jediná nepřímá reklama, kterou na tomto blogu najdete. A nato jsem vlastně pyšný skoro nejvíc. Tedy na fakt, že tenhle blog je skoro bez reklamy.

Děkuji všem stávajícím i novým návštěvníkům za jejich pozornost a s přáním pěkného zimního Února se těším nashledanou nad tímto blogem.

S pozdravem
Im.BeCy.L


PS: Za jakékoli konstruktivní připomínky k designu, obsahu nebo mé osobě budu samozřejmě rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat