pátek 15. ledna 2010

Tabule dobrý, informace na prdlačku.

Velmi mě pobavil článek "Váš test tabulí nad D1: miliony, které v zimě nepomohou". Osobně mám totiž s těmito tabulemi také nějakou tu malou zkušenost. Bohužel, také jako většina, spíše tu negativní. Tyhle informační tabule by měli sloužit k informování řidičů, nikoli k jejich matení. Ale to si jejich provozovatelé asi moc neuvědomují. Nebo je jim to spíš jedno!?

Ale rád bych ještě několik poznámek k tomuto článku. Nápad na článek je v perfektní. O jeho nadpisu se to tak moc říct už nedá. Co vás napadne, když slyšíte "Váš test tabulí nad D1: miliony, které v zimě nepomohou"? Já osobně bych čekal nějaký problém s cedulemi v zimním období. Například že zamrznou, nebo že jsou nečitelné. O tom bohužel článek není. Vlastně v podstatě tu nejde ani o ty tabule. Jde tu hlavně o obsah informací na těchto tabulích. Ten je sice špatný, ale nemůže za to ani ta tabule, ani jejich dodavatelé a možná ani stát, který do nich „v dobré víře**“ investoval. Takže že nás ty noviny zase pěkně houpou vážení čtenáři. Na druhou stranu musím uznat, že svůj účel nadpis splnil. Přilákal mě k čtení jejich článku.

Naivně doufám, že najdou někoho, kdo je za informační šum na informačních tabulích zodpovědný a pověsí ho do průvanu, víte za co!?.

** prosím čtenáře nechť mě nechají naivně věřit, že ta státní investice půl miliardy korun byla v dobré víře.

Žádné komentáře:

Okomentovat